Wednesday, January 10, 2007

آهای خانم چرا داری نفس میکشی!!!!.....

-آهای خانم با شما هستم
- بله بله
- موهاتو بکن تو
- اوه بله حتما
-آهای خانم با شما هستم
- بله بله
- رژلبت پررنگه پاکش کن
- ولی خانم من چند ماهه همین شکلی میام این کجاش پررنگه!!!!!
- خوب از حالا هست دستور مدیریته
-بله باشه از فردا...
- آهای خانم با شما هستم
-بله
-چرانشستی تو محوطه ؟
-خوب از صبح توی سالن بودم خسته شدم اومدم یه کم هوا بخورم
- وا مگه اینجا پارکه نمیشه بنشینی باید اینجا فقط راه بری
- چشم
-آهای خانم با شما هستم
- بله
-اونها چیه داری میبری توی سالن؟
- جزوه و کاغذ همونهایی که هرروز میبرم دیگه!!!
-آره ولی از امروز دیگه نمیشه دستور مدیریته
- اااا پس من چیکارکنم برم اونجا کتاب قصه بخونم!!!!!!
-خوب نه ده برگ میتونی ببری بعدا بیا ده برگ دیگه ببر
-آخه چرا
- چون اینجا فقط جای تحقیق میباشد نه جای درس خوندن
- بله چشم
-آهای خانم با شما هستم
-بله
-سرویس بهداشتی مراجعین با پرسنل جداشده
- ولی خانم شما برای اینهمه خانم فقط چهارتاسرویس گذاشتین ملت صف بستن من مگه چقدروقت دارم که هر دفعه 20 دقیقه تو صف دستشویی باشم
-دیگه همینه دستورمدیریته
- باشه
-آهی خانم با شما هستم
-بله چی شده
- چرا لاک زدی؟
- لاکم که کم رنگه
- نه از امروز ممنوعه دستور مدیریته
- بله پاک میکنم
-آهای خانم با شما هستم
- بله
-مانتوتون کوتاهه
-بله چشم از فردا...
-آهای خانم با شما هستم
- بله
-چرانشستی اینجا؟
-مگه اشکالی داره مثل هرروزدارم با کامپیوتر کارمیکنم دیگه!!!
-اینجا قسمت آقایونه شما باید بنشینی اون طرف حواست باشه دفعه دیگه کارتت رو میگیرم
- ولی دیروز...
- از امروز این جوریه دستور مدیریته
- بله چشم
-ای وای امروز چرا اینقدر سرده دارم میلرزم
- بغل دستی شما هم سردته ؟
-آره بابا از صبح که اومدم د
ارم میلرزم
-آقای حراست ببخشید مثل اینکه تاسیسات ایراد پیداکرده امروز سالنها خیلی سرد شده
-بله سرد شده ازاین سردترهم میشه
- ااا چرا مشکلی پیش اومده؟
-آره تا امتحانات دانشگاهها تموم نشده سرد میشه
- وا آخه چرا
-چون اینجا شلوغ شده میخواهیم خلوتش کنیم
-....


کتابخانه ملی کشور ما بعد از 15 سال در زمین بزرگی با ساختمانهای مجهز و استانداردبه بهره برداری رسید تا جای امن ,آرام ,مناسب ,باامکانات کافی باشد جهت استفاده عموم دانشگاهیان و محققین.ناگفته نماند که تنها کتابخانه قابل استفاده ایران به حساب میاید!!!!
خوبه داریم درس میخونیم اونم واسه همین مملکت وضعمون اینه اگه کار دیگه میکردیم چی میشد!!!! وای خدا من هنوز سردمه و میلرزم .

2 Comments:

At 6:49 p.m., Anonymous Anonymous said...

آهای خانم، من به نوبه خودم از شما -بخاطر همه اونچه که به حق آزرده تون کرده- و از همه مدیران -بخاطر کسایی که بدنامشون کرده اند- عذر می خواهم.

- آهای آقا، شما چیکاره هستید که از این خانم عذرخواهی می کنید؟
- من...، من... می بخشد. من از شما و مدیریت محترم هم عذر می خواهم

هماد :)

 
At 11:18 a.m., Blogger Black Jazz Britain said...

لعنت به پدر و مادر کسی که در این مکان آشغال بریزد.

 

Post a Comment

<< Home